Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeZarządzanie kontem i płatności
Tworzenie konta i jego użytkowników
Tworzenie konta i jego użytkowników

Tworzenie konta w Ecomail krok po kroku, dodając innych użytkowników o różnych uprawnieniach

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Możesz ustawić konto w Ecomail w ciągu kilku minut na naszej witrynie.

Kliknij przycisk "Zarejestruj" w prawym górnym rogu, lub też kliknij przycisk "Wypróbuj ZA DARMO".

Tworzenie konta jest niewiążące – aż do zamówienia odpowiedniej taryfy lub pakietu punktów nic nie płacisz za konto i możesz w każdej chwili przestać z niego korzystać bez żadnych zobowiązań.

➡️ Po kliknięciu przycisku "Zarejestruj" lub "Wypróbuj ZA DARMO" pojawi się tabela, w której należy podać wymagane informacje.

  • Nazwa konta – Tutaj podajesz nazwę swojego przyszłego konta Ecomail. Nazwą jest zwykle nazwa Twojej firmy, przykładowo "ecomail". Wpisz nazwę bez spacji i znaków diakrytycznych. ⚠️ Uwaga! Nazwy konta nie można później zmienić.

  • Twoje imię i nazwisko – Podaj swoje imię i nazwisko.

  • Twój adres e-mail – Adres używany do logowania się do swojego konta.

  • Hasło – Hasło używane do logowania się do swojego konta. Hasło możesz w każdej chwili zmienić na swoim koncie.

Kliknij przycisk "Utwórz DARMOWE konto" i już możesz się zalogować.


Dodawanie nowych użytkowników do swojego konta Ecomail

Możesz dodać swoich współpracowników do swojego konta Ecomail.

Po kliknięciu małej strzałki obok swojego adresu e-mail w prawym górnym rogu wybierz Zarządzaj kontem.

Po kliknięciu Zarządzanie Kontem ujrzysz zarządzanie całym swoim kontem Ecomail. Kliknij opcję "Użytkownicy", gdzie ujrzysz swój e-mail. Obok niego dostrzeżesz etykietę "To Ty" i "Administrator".

Na tej stronie masz możliwość dodania nowego użytkownika przy pomocy przycisku "Wyślij zaproszenie".

Możesz wybrać, jakie uprawnienia będzie miał nowy użytkownik. Po kliknięciu "Wyślij zaproszenie" nowy użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do utworzenia swojego własnego hasła. Następnie będzie mógł się zalogować przy pomocy swego własnego adresu e-mail i hasła.

Jeśli pragniesz zmienić uprawnienia dla konkretnych kontaktów, możesz tego dokonać przy pomocy przycisku edytuj. Możesz również zmienić właściciela konta, na przykład jeśli pragniesz usunąć oryginalnego posiadacza konta. Zmian tych może jednak dokonać wyłącznie administrator.

Jeśli nie masz pewności, jakie uprawnienia mają różne role użytkowników, zapoznaj się z naszą tabelą, aby poznać podsumowanie wszystkich funkcji.


Masz pytania? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?