Kampania powitalna to jedna z najważniejszych i najbardziej otwieranych automatyzacji przez użytkowników. W tym artykule dowiesz się, jak ją ustawić.
💡 Współczynnik otwarć kampanii powitalnych wynosi średnio 69,7%.
Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej
Wejdź w zakładkę Automatyzacje i kliknij Nowa automatyzacja.
Uzupełnij dane i ustaw częstotliwość uruchamiania na Tylko raz...
Następnie wybierz przygotowany szablon automatyzacji powitalnej (nie musisz, ale ułatwisz sobie pracę).
Zobaczysz schemat, jak niżej:
Kliknij w drugi element ,,Wyślij e-mail 1st welcome mail" i ustaw dane oraz treść wiadomości powitalnej, którą chcesz wysyłać automatycznie.
Teraz kliknij Uruchom i zamknij w prawym górnym rogu.
I to wszystko. Gratulacje. Dobra robota. 👏
Przykład bardziej złożonej automatyzacji powitalnej
Jeśli chcesz ustawić bardziej złożoną automatyzację powitalną, postępuj tak samo, jak na przykładzie wyżej - Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej, lecz następnie dodaj więcej elementów, by wyglądała na przykład jak na obrazku:
Ta automatyzacja wyśle 3 wiadomości w 2 odstępach czasowych.
Pamiętaj, by skonfigurować elementy ,,Czekaj" i ,,Wyślij e-mail" według własnych preferencji.
❓
Jeśli masz pytania, napisz do nas na [email protected]