Przejdź do głównej zawartości

Automatyczna kampania powitalna dla nowych kontaktów

Uruchom automatyzację dla osób, które właśnie zapisały się na listę lub zakupiły coś po raz pierwszy i buduj z nimi relację od początku.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Kampania powitalna to jedna z najważniejszych i najbardziej otwieranych automatyzacji przez użytkowników. W tym artykule dowiesz się, jak ją ustawić.

💡 Współczynnik otwarć kampanii powitalnych wynosi średnio 69,7%.

Automatyczna kampania powitalna dla nowych kontaktów

Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej

  1. Wejdź w zakładkę Automatyzacje i kliknij Nowa automatyzacja.

  2. Uzupełnij dane i ustaw częstotliwość uruchamiania na Tylko raz...

  3. Następnie wybierz przygotowany szablon automatyzacji powitalnej (nie musisz, ale ułatwisz sobie pracę).

  4. Zobaczysz schemat, jak niżej:

  5. Kliknij w drugi element ,,Wyślij e-mail 1st welcome mail" i ustaw dane oraz treść wiadomości powitalnej, którą chcesz wysyłać automatycznie.

  6. Teraz kliknij Uruchom i zamknij w prawym górnym rogu.


    I to wszystko. Gratulacje. Dobra robota. 👏

Przykład bardziej złożonej automatyzacji powitalnej

Jeśli chcesz ustawić bardziej złożoną automatyzację powitalną, postępuj tak samo, jak na przykładzie wyżej - Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej, lecz następnie dodaj więcej elementów, by wyglądała na przykład jak na obrazku:

Ta automatyzacja wyśle 3 wiadomości w 2 odstępach czasowych.

Pamiętaj, by skonfigurować elementy ,,Czekaj" i ,,Wyślij e-mail" według własnych preferencji.


Jeśli masz pytania, napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?