layout.skip_to_main_content
Wszystkie kolekcjeAutomatyzacje / Kampanie automatycznePrzykłady automatyzacji
Automatyczna kampania powitalna dla nowych kontaktów
Automatyczna kampania powitalna dla nowych kontaktów

Uruchom automatyzację dla osób, które właśnie zapisały się na listę lub zakupiły coś po raz pierwszy i buduj z nimi relację od początku.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Kampania powitalna to jedna z najważniejszych i najbardziej otwieranych automatyzacji przez użytkowników. W tym artykule dowiesz się, jak ją ustawić.

💡 Współczynnik otwarć kampanii powitalnych wynosi średnio 69,7%.

Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej

  1. Wejdź w zakładkę Automatyzacje i kliknij Nowa automatyzacja.

  2. Uzupełnij dane i ustaw częstotliwość uruchamiania na Tylko raz...

  3. Następnie wybierz przygotowany szablon automatyzacji powitalnej (nie musisz, ale ułatwisz sobie pracę).

  4. Zobaczysz schemat, jak niżej:

  5. Kliknij w drugi element ,,Wyślij e-mail 1st welcome mail" i ustaw dane oraz treść wiadomości powitalnej, którą chcesz wysyłać automatycznie.

  6. Teraz kliknij Uruchom i zamknij w prawym górnym rogu.


    I to wszystko. Gratulacje. Dobra robota. 👏

Przykład bardziej złożonej automatyzacji powitalnej

Jeśli chcesz ustawić bardziej złożoną automatyzację powitalną, postępuj tak samo, jak na przykładzie wyżej - Ustawienie podstawowej automatyzacji powitalnej, lecz następnie dodaj więcej elementów, by wyglądała na przykład jak na obrazku:

Ta automatyzacja wyśle 3 wiadomości w 2 odstępach czasowych.

Pamiętaj, by skonfigurować elementy ,,Czekaj" i ,,Wyślij e-mail" według własnych preferencji.


Jeśli masz pytania, napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?