Ecomail automatycznie śledzi zachowanie użytkowników od momentu, gdy jest w stanie powiązać jego adres e-mail z aktywnością na stronie internetowej - zazwyczaj dzieje się tak po pierwszym przejściu użytkownika na stronę z newslettera (lub automatyzacji) z tzw. "otagowanymi" linkami.
W tym momencie kod śledzenia na stronie zapamiętuje je i może zidentyfikować użytkownika przy następnej wizycie, wysyłając poszczególne zdarzenia (jak oglądane strony, dodane produkty do koszyka, transakcje) bezpośrednio do szczegółów danego kontaktu w Ecomail.
Jeśli chcesz śledzić użytkowników jeszcze przed kliknięciem w link w newsletterze czy automatyzacji i znasz ich adres e-mail (na przykład, ponieważ użytkownik jest zalogowany na Twojej stronie), możesz dostosować zachowanie naszego kodu śledzenia dodając następującą funkcję:
(dodaj tę funkcję przed funkcją trackPageView):
window.ecotrack('setUserId', '[email protected]');
Pozwoli to kodowi śledzenia zapamiętać go dla przyszłych wizyt.
Jeśli użytkownik był już śledzony przez kliknięcie i zaloguje się pod innym adresem e-mail, informacje w pliku cookie zostaną zastąpione.
❓
Masz pytanie? Napisz do nas na chacie lub na [email protected].