Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracjeBehawioralne monitorowanie działań (zachowań) & remarketing
Jak manualnie śledzić użytkowników na swojej stronie internetowej
Jak manualnie śledzić użytkowników na swojej stronie internetowej

Dowiedz się, jak ręcznie śledzić użytkowników na swojej stronie internetowej bez użycia zewnętrznych narzędzi. Praktyczne metody analizy ruchu i zachowań odwiedzających!

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Ecomail automatycznie śledzi zachowanie użytkowników od momentu, gdy jest w stanie powiązać adres e-mail z aktywnością na stronie – zazwyczaj dzieje się to po tym, jak użytkownicy po raz pierwszy klikną na Twoją stronę poprzez newsletter z oznaczonymi linkami lub z automatycznego e-maila, gdzie można włączyć automatyczne oznaczanie bezpośrednio w ustawieniach e-maila. W tym momencie kod śledzenia na stronie zapamiętuje użytkownika i jest w stanie zidentyfikować go przy kolejnej wizycie, przesyłając indywidualne zdarzenia bezpośrednio do profilu kontaktu w Ecomail.

Jeśli chcesz śledzić użytkowników zanim klikną w Twój newsletter, a znasz ich adres e-mail (na przykład, ponieważ użytkownik jest zalogowany na Twojej stronie), możesz dostosować działanie naszego kodu śledzenia, dodając następującą funkcję:

Jak manualnie śledzić użytkowników na swojej stronie internetowej

Dodaj tę funkcję przed funkcją trackPageView:

window.ecotrack('setUserId', '[email protected]');

To pozwoli kodowi śledzenia zapamiętać użytkownika na następny raz. Jeśli użytkownik był już śledzony poprzez kliknięcie i zaloguje się pod innym adresem e-mail, informacje zapisane w plikach cookie zostaną przepisane.


Masz pytanie? Napisz do nas na czacie lub pod adres [email protected].

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?