Przejdź do głównej zawartości
Weryfikacja domeny na cyberFolks.pl

Masz domenę na cyberFolks.pl i chcesz ją zweryfikować w aplikacji Ecomail? Tutaj dowiesz się jak.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Weryfikacja domeny jest konieczna, by wysłać swą pierwszą kampanię. W tym artykule dowiesz się, jak zweryfikować w Ecomail, jeśli masz domenę na cyberFolks.pl.

Spis treści:


1. Dane rekordów z aplikacji Ecomail

Najpierw musimy wprowadzić domenę do aplikacji Ecomail i uzyskać potrzebne dane, które wprowadzimy w hostingu.

  1. W aplikacji Ecomail kliknij w swój adres e-mail -> Domeny.

  2. Znajdź Domeny wysyłające i kliknij przycisk Dodaj nową domenę.

  3. Wprowadź nazwę swojej domeny i kliknij przycisk Dalej.


    💡 Chodzi o Tobą zakupioną domenę - domenę, na której znajduje się Twoja strona internetowa (na przykład: jacek.pl, bbc.com, ecomail.pl itp.).
    Co jeśli nie posiadam domeny?

  4. Teraz wybierz, czy chcesz zweryfikować domenę 3. poziomu (xxx.xxx.pl) lub 2. poziomu (xxx.pl) i kliknij Dalej.

  5. Następnie zaloguj się u dostawcy hostingu swej domeny (najczęściej tam, gdzie kupowałeś swoją domenę).


    💡 Jeżeli nie pamiętasz swego dostawcy hostingu, możesz znaleźć go po wyszukaniu swej domeny w rejestrze domen Whois.

2. Weryfikacja domeny na cyberFolks.pl

1. Zaloguj się do Panelu Klienta na cyberfolks.pl.

Uwaga, jeśli przenosiłeś domenę do cyberfolks z innego hostingu, możliwe, że proces będzie inny. W tym wypadku napisz do nas na czacie lub na [email protected] albo skontaktuj się ze wsparciem hostingu.

2. W lewym menu wybierz Hosting, następnie zaloguj się do panelu Direct_Admin.

3. W panelu Direct_Admin wybierz domenę, którą chcesz zweryfikować.

💡 Na przykładzie weryfikujemy subdomenę (domenę 3. poziomu) newsletter.ecomaildemo.pl - jest to subdomena domeny ecomaildemo.pl, dlatego w hostingu należy wybrać domenę ecomaildemo.pl.


4. Następnie przejdź do Edycji strefy DNS.

5. Przewiń stronę niżej i dodaj rekordy w następujący sposób:

a) DKIM

Typ

TXT

Nazwa

ecomail._domainkey.newsletter
❗️zastąp newsletter początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość

v=DKIM1; k=rsa; h=sha256; p=MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQC0diuxLOeJJuRRu6v4Xnau70JIEEFGnkiiu6PK3i+1pGKyoLOyJFzk+Ah8zRoujJSzv95nxtDYERVpGxfgu+JXkV3ZDJucMkd/SxKIQ8pJ0Uk1MKKkUFnYgvOxW5Umq8VNpstZZfjhCRcYgb1Iw+oFabBbfShIM98yuaN7Q7KKcQIDAQAB

TTL

zostaw domyślnie

b) DMARC

Typ

TXT

Nazwa

_dmarc.newsletter
❗️zastąp newsletter początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość

v=DMARC1; p=none; sp=none; adkim=r; aspf=r; fo=1; rua=mailto:[email protected]; ruf=mailto:[email protected]; rf=afrf; pct=100; ri=86400

TTL

zostaw domyślnie


*jako "[email protected]" wpisz taki adres e-mail, na który chcesz otrzymywać raporty dotyczące przetwarzania Twoich wiadomości e-mail LUB jeżeli nie chcesz otrzymywać tych raportów, skopiuj wartość DMARC z aplikacji Ecomail, która pojawi się przy dodawaniu domeny do aplikacji.


c) CNAME
jeżeli weryfikujesz domenę 2. poziomu (domena zawiera tylko 1 kropkę), pomiń ten krok

Typ

CNAME

Nazwa

newsletter

❗️zastąp newsletter początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość

sparkpostmail.com.

TTL

zostaw domyślnie

6. Gotowe! 🥳 Teraz zaczekaj, aż Twoja domena zostanie zweryfikowana. Odczekaj i kliknij w aplikacji przy domenie Kontrola ustawień. Jeśli wszystko ustawione zostało poprawnie, pojawi się przy niej zielony ptaszek ✅ i tekst Zweryfikowana.


Weryfikacja nowo ustawionych rekordów trwa zazwyczaj parę minut, ale dla niektórych hostingów może ona potrwać do 48 godzin.
Aby przyspieszyć proces, kliknij co parę godzin przycisk Kontrola ustawień.

Wprowadziłeś rekordy w hostingu swego dostawcy, ale nadal nie udało się zweryfikować domeny? Napisz do naszego wsparcia na chacie w aplikacji lub na [email protected]. Z chęcią Ci pomożemy.

3. Dlaczego powinienem zweryfikować domenę wysyłającą?

Jednym z najważniejszych czynników, wpływających na te wyniki, to zweryfikowana domena wysyłająca. Zyskuje ona niezbędną wiarygodność u dostawców skrzynek odbiorczych i dzięki temu Twoje wiadomości z większym powodzeniem dotrą do skrzynek adresatów, i nie zostaną umieszczone w folderze "SPAM".

Ich serwery ocenią Twoją wiadomość jako godną zaufania, ponieważ rozpoznają, że to Ty ją wysyłasz i nikt się pod Ciebie nie podszywa.

Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.


Masz pytanie lub potrzebujesz pomocy?

Napisz do nas na chacie w aplikacji lub na [email protected] 📩

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?