Przejdź do głównej zawartości

Weryfikacja domeny w home.pl

Masz domenę w home.pl i chcesz ją zweryfikować w aplikacji Ecomail? Tutaj dowiesz się jak.

Weronika Bonczková avatar
Napisane przez Weronika Bonczková
Zaktualizowano w tym tygodniu

Weryfikacja domeny jest konieczna, by wysłać swą pierwszą kampanię. W tym artykule dowiesz się, jak zweryfikować w Ecomail, jeśli masz domenę w home.pl.

Spis treści:


Weryfikacja domeny w home.pl


1. Dane rekordów z aplikacji Ecomail​

Najpierw musimy wprowadzić domenę do aplikacji Ecomail i uzyskać potrzebne dane, które wprowadzimy w hostingu.

  1. W aplikacji Ecomail kliknij w swój adres e-mail Domeny.

  2. Znajdź Domeny wysyłające i kliknij przycisk Dodaj nową domenę.


  3. Wprowadź nazwę swojej domeny i kliknij przycisk Dalej.

    💡 Chodzi o Tobą zakupioną domenę - domenę, na której znajduje się Twoja strona internetowa (na przykład: jacek.pl, bbc.com, ecomail.pl itp.).
    Co jeśli nie posiadam domeny?

  4. Teraz wybierz, czy chcesz zweryfikować domenę 3. poziomu (xxx.xxx.pl) lub 2. poziomu (xxx.pl) i kliknij Dalej.

  5. Następnie zaloguj się u dostawcy hostingu swej domeny (najczęściej tam, gdzie kupowałeś swoją domenę).


    💡 Jeżeli nie pamiętasz swego dostawcy hostingu, możesz znaleźć go po wyszukaniu swej domeny w rejestrze domen Whois.

2. Weryfikacja domeny w home.pl

  1. Zaloguj się do Panelu klienta na home.pl.


    Uwaga, jeśli przenosiłeś domenę do home.pl z innego hostingu, możliwe, że proces będzie inny. W tym wypadku napisz do nas na czacie lub na [email protected] albo skontaktuj się ze wsparciem hostingu.

  2. W lewym menu wybierz Domeny. Przy domenie, którą chcesz zweryfikować, kliknij w przycisk Działania.

    ❗️ Na przykładzie weryfikujemy subdomenę (domenę 3. poziomu) info.ecomailapp.pl - jest to subdomena domeny ecomailapp.pl, dlatego w hostingu należy wybrać domenę ecomailapp.pl.

  3. W sekcji Hosting DNS wybranej domeny kliknij DziałaniaZarządzaj rekordami DNS.

  4. Klikając Dodaj nowy rekord dodaj rekordy w następujący sposób:

    a) DKIM

Typ

TXT

Nazwa

ecomail._domainkey.info
❗️jeśli weryfikujesz domenę 3. poziomu,

zastąp info początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość

v=DKIM1; k=rsa; h=sha256; p=MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQC0diuxLOeJJuRRu6v4Xnau70JIEEFGnkiiu6PK3i+1pGKyoLOyJFzk+Ah8zRoujJSzv95nxtDYERVpGxfgu+JXkV3ZDJucMkd/SxKIQ8pJ0Uk1MKKkUFnYgvOxW5Umq8VNpstZZfjhCRcYgb1Iw+oFabBbfShIM98yuaN7Q7KKcQIDAQAB

b) DMARC

Typ

TXT

Nazwa (Host)

_dmarc.info
❗️jeśli weryfikujesz domenę 3. poziomu, zastąp info początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość

v=DMARC1; p=none;

c) CNAME
jeżeli weryfikujesz domenę 2. poziomu (domena zawiera tylko 1 kropkę), pomiń ten krok

Typ

CNAME

Nazwa (Host)

info
❗️zastąp info początkiem twojej subdomeny❗️

Wartość (Nazwa kanoniczna)

sparkpostmail.com.

❗️z kropką na końcu❗️

5. Gotowe! 🥳 Teraz zaczekaj, aż Twoja domena zostanie zweryfikowana. Odczekaj i kliknij w aplikacji przy domenie Kontrola ustawień. Jeśli wszystko ustawione zostało poprawnie, pojawi się przy niej zielony ptaszek ✅ i tekst Zweryfikowana.

Weryfikacja nowo ustawionych rekordów trwa zazwyczaj parę minut, ale dla niektórych hostingów może ona potrwać do 48 godzin.
Aby przyspieszyć proces, kliknij co parę godzin przycisk Kontrola ustawień.


3. Dlaczego powinienem zweryfikować domenę wysyłającą?

Jednym z najważniejszych czynników, wpływających na te wyniki, to zweryfikowana domena wysyłająca. Zyskuje ona niezbędną wiarygodność u dostawców skrzynek odbiorczych i dzięki temu Twoje wiadomości z większym powodzeniem dotrą do skrzynek adresatów, i nie zostaną umieszczone w folderze "SPAM".

Ich serwery ocenią Twoją wiadomość jako godną zaufania, ponieważ rozpoznają, że to Ty ją wysyłasz i nikt się pod Ciebie nie podszywa.

Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.


Masz pytanie lub potrzebujesz pomocy?

Napisz do nas na chacie w aplikacji lub na [email protected] 📩

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?