Przejdź do głównej zawartości
O Ecomail - poznaj firmę i aplikację

Prezentacja naszej firmy i aplikacji - jacy jesteśmy i do czego służy Ecomail.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Ecomail to platforma do wysyłania e-maili, która oferuje usługi pomagające budować i utrzymywać dobre relacje z klientami za pomocą biuletynów e-mail i innych kampanii e-mail.

Rozpoczęliśmy naszą działalność jako mały start-up w 2014 roku w centrum Europy, w Pradze. Z biegiem lat rośliśmy, a wraz z nami nasza baza klientów. Obecnie mamy ponad 7 000 aktywnych użytkowników, a liczba ta nadal rośnie.

Jesteśmy zlokalizowani w Czechach, ale nasi klienci wysyłają swoje e-maile na całym świecie. Obecnie docieramy do ponad 160 krajów.

Zobacz dlaczego jesteśmy wyjątkowi, co mamy do zaoferowania i dlaczego TY powinieneś nas wypróbować.

Co nas wyróżnia

Nie jesteśmy korporacją 👆

Wiele firm e-commerce jest ogromnych i ma dużą liczbę pracowników. W miarę jak firma rośnie, konieczne jest ustalenie pewnych zasad i regulacji, aby wszystko mogło sprawnie funkcjonować.

W Ecomail ciągle nie jesteśmy korporacją. Jesteśmy przyjazną grupą ludzi, którzy razem tworzą produkt. Nie trzymamy się kurczowo zasad.

Indywidualne podejście 🙋‍♂️

Ze względu na brak ścisłych zasad korporacyjnych możemy pozwolić sobie na bardziej indywidualne podejście i luźniejsze granice. Pozwala nam to pogłębiać relacje z naszymi klientami i dostosować się do ich potrzeb.

Pomocność 🤝🏻

Naszym priorytetem jest zapewnienie Ci jak najlepszego doświadczenia i wyników w zakresie e-mail marketingu. Kiedykolwiek poczujesz się zagubiony lub niepewny, nasze centrum pomocy Ci pomoże.

Nasze wsparcie techniczne jest również przygotowane, by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania związane zarówno z aplikacją, jak i e-mail marketingiem jako takim. Podzielimy się wskazówkami, jak poprawić dostarczalność Twoich kampanii i ich skuteczność.

Dostarczalność 📨

Chcemy, aby Twoje e-maile odnosiły sukces i przynosiły wyniki. Dostarczalność naszych serwerów e-mail wynosi 99,7%, co już jest dobrym początkiem.

Na dostarczalność wpływa wiele czynników, takich jak domena wysyłająca, zarządzanie bazą kontaktów, treść Twojego e-maila czy częstotliwość wysyłania e-maili.

Z nami opanujesz swoje kampanie e-mail marketingowe i utrzymasz wszystkie te wskaźniki na najwyższym poziomie.

Aplikacja zorientowana na klienta 🤩

Twoja opinia ma dla nas znaczenie. Bierzemy ją pod uwagę przy tworzeniu nowych funkcji aplikacji lub ulepszaniu starych. Bez przerwy aktualizujyme nasz edytor e-maili zgodnie z obecnymi trendami i funkcjami w dziedzinie e-mail marketingu.

Cała aplikacja jest również łatwa w użyciu. Nie trzeba niczego instalować, aby móc z niej korzystać.

Cenowa przystępność 💸

W porównaniu z innymi produktami e-commerce, należymy do tych, które są nie tylko dobre, ale także przystępne cenowo. Ceny rozpoczynają się od 26 zł miesięcznie, dzięki czemu tanio dotrzesz do swoich klientów.

Oferujemy także DARMOWY okres próbny bez limitów na 14 dni!

Odbierz swych 14 dni za darmo.
Utwórz konto tutaj.


Co można robić za pomocą Ecomail


Kampanie e-mail

Kampanie e-mail to podstawa aplikacji Ecomail.

Możesz wysyłać różnego rodzaju e-maile, począwszy od klasycznych newsletter, przypomnień o promocjach, po spersonalizowane kampanie e-mail marketingowe z treściami dostosowanymi specjalnie dla każdego klienta.

Jeśli masz wiele pomysłów na kampanie i nie możesz się zdecydować, która jest lepsza, możesz skorzystać z testów A/B. Na podstawie wyników testowania na mniejszej części kontaktów zobaczysz, która wersja Twojego newsletteru będzie bardziej skuteczna i przyniesie lepsze wyniki.

Aplikacja później może automatycznie wysłać zwycięską wersję do reszty Twojej listy.

Twoje e-maile możesz spersonalizować za pomocą danych o kliencie, które już posiadasz. Dzięki temu łatwo przystosujesz treść swego maila do konkretnego segmentu klientów na podstawie ich zainteresowań (np. do kobiet wysłać ofertę produktów przeznaczonych specjalnie dla kobiet).

Po wysłaniu kampanii pokażemy Ci szczegółowe wyniki.

Zobaczysz, ile osób otworzyło Twoją kampanię, ile osób z nią zinteragowało w jakiś sposób (np. klikając w link), ile osób zrezygnowało z subskrypcji itp.

W sekcji Raporty będziesz mógł zobaczyć, które linki były najczęściej klikane przez Twoje kontakty oraz jakich urządzeń używali do czytania Twojego e-maila. Te informacje możesz wykorzystać, aby jeszcze bardziej uefektywnić swoje e-maile.

Indywidualne szablony

Posiadamy własny edytor WYSIWYG typu "Drag & Drop", który znacząco ułatwia tworzenie szablonów e-mail. Dzięki temu stworzysz swój szablon w parę minut i dostosujesz go do swoich potrzeb. Możesz też skorzystać z jednego z ponad 150 naszych gotowych szablonów. Wszystkie dostępne funkcje działają doskonale we wszystkich typach skrzynek pocztowych Twoich klientów, więc nie musisz się martwić o to, że newsletter będzie źle wyglądać.

Automatyzacje

Świetnym sposobem na dotarcie do klientów bezpośrednio po ich określonym działaniu jest ustawienie automatyzacji.

Dzięki nim można ustawić wiele kroków, które zostaną wykonane po spełnieniu określonego warunku. Zdarzenia takie jak otwarcie e-maila, dokonanie zakupu czy dodanie produktu do koszyka mogą uruchomić sekwencję następnych, automatycznych kroków.

Z takim automatycznym procesem możesz łatwo wysłać e-mail z podziękowaniem, złożyć klientowi życzenia z okazji urodzin lub zareagować na jego zainteresowanie zaproszeniem na webinar, które wysłałeś do niego w zeszłym tygodniu.

Zarządzanie bazą kontaktów

Co może być ważniejsze niż odpowiedni system do zarządzania bazą danych?

Dzięki Ecomail możesz dokładnie monitorować ich aktywność. Każdy kontakt, który anuluje subskrypcję, zostaje przeniesiony do osobnego folderu i już nie otrzyma następnych e-maili. W związku z tym nie musisz martwić się o to, że Twój mail zostanie oznaczony nimi jako spam.

Aktywności kontaktów pokazują, kiedy ostatnio odbiorca reagował na Twojego maila i czy kliknął w jakiś link. Jeśli skonfigurujesz śledzenie zachowania na stronach internetowych, możesz zobaczyć, które strony odwiedzili Twoji odbiorcy.

Wszystkie te informacje możesz wykorzystać w ramach funkcji segmentacji, która pozwala na filtrowanie czy grupowanie kontaktów na podstawie spełnionego warunku. Kontakty można podzielić na mniejsze grupy, co umożliwia lepszą personalizację.

Integracja

Ecomail można połączyć z mnóstwo aplikacjami firm trzecich, aby jeszcze skuteczniej prowadzić kampanie e-mail marketingowe.

Jeśli nie znalazłeś wtyczki dla danej aplikacji, możesz połączyć Ecomail za pomocą Zapier, Make lub po API.

Dlaczego powinieneś spróbować?

E-mailing może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż i upewnić relacje z klientami.

W dodatku teraz oferujemy darmowy okres próbny, który możesz przerwać w dowolnym momencie.


Masz pytanie? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?