Przejdź do głównej zawartości
Reaktywacja lub kampania reaktywacji automatycznej

Reaktywuj swoje kontakty przy użyciu zautomatyzowanej kampanii reaktywacyjnej

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Odzyskaj kontakty nieaktywne czy też "martwe dusze", które nie otwierają ani nie klikają Twoich wiadomości i od dłuższego czasu nie były aktywne przy użyciu Kampanii Reaktywacyjnej.

WSKAZÓWKA: Zacznij budować świadomość marki i dobre relacje ze swoimi kontaktami poprzez e-mailing ukierunkowany – użyj naszej gotowej automatyzacji lub utwórz swoją własną automatyzację krok po kroku według instrukcji w niniejszym artykule.

W tej automatyzacji niektóre kontakty będą reaktywowane, a innym zostanie automatycznie anulowana subskrypcja. W rezultacie baza danych jest stale aktualizowana, a rezultaty mailingu są właściwe, gdyż nieaktywne kontakty nie zakłócają Twoich metryk otwierania i klikania e-maili.

Dzięki tej kampanii automatycznej, w której wysyłasz serię e-maili, przykładowo z ofertą zniżkową (kupony zniżkowe) lub wyjątkową treścią (oferta specjalna, klub VIP), masz okazję reaktywować swój kontakt. Celem jest uczynić treści tak interesującymi, że kontakt otworzy lub kliknie w jeden z e-maili w automatyzacji, tym samym znowu będąc w kontaktach aktywnych.

Możesz automatycznie anulować subskrypcję kontaktów, którzy przejdą tę kampanię zautomatyzowaną bez jakiejkolwiek aktywności na koniec automatyzacji.

Oto jeden przykład, jak może wyglądać taka Automatyzacja:

Wskazówki dla tworzenia tej automatyzacji:

  • Najpierw wybierz częstotliwość automatyzacji >> w zależności od tego, czy chcesz reaktywować kontakty "kilka razy" w razie potrzeby czy też "tylko raz" (np. kiedy reaktywujesz po dłuższym czasie)

  • Wyzwalacz automatyzacji będzie wówczas "Powtarzający się", gdzie ustawiasz, które kontakty są nieaktywne według Twojej definicji (może to być przykładowo według warunku Aktywność użytkownika w kampanii >> nie otworzył żadnego e-maila w ciągu ostatnich x dni itp.):

To zaledwie jeden przykład tego, w jaki sposób możesz skonfigurować swoją kampanię automatycznej reaktywacji. Automatyzację możesz regulować wedle własnych potrzeb czy wymagań.

Rezultaty kampanii znajdziesz w raporcie Automatyzacji.


Masz pytanie? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?