Zastanawiasz się, jaki wybrać temat wiadomości, nazwę nadawcy czy szablon, by kampania odniósła jak najlepsze wyniki? Testy A/B ułatwią Ci podjęcie decyzji.
W Ecomail możesz w prosty sposób przetestować wszystkie trzy rzeczy lub ich kombinacje.
Ta funkcja jest dostępna tylko dla abonamentu Marketer.
Testy A/B znajdziesz bezpośrednio przy tworzeniu kampanii.
Najpierw ustaw listę lub segment, do której chcesz wysłać kampanię. Następnie, w zakładce Ustawienia, zaznacz opcję Testy A/B i kliknij Kontynuuj.
Teraz zaznacz, czy chcesz przetestować Temat wiadomości, nazwę nadawcy, szablon mailowy lub ich kombinacje.
Na samym dole wybierz, według czego będzie wybrany zwycięski wariant.
Możesz wybrać czy kampania będzie oceniana na podstawie otwarć (współczynnik otwarć), czy na podstawie kliknięć w link w mailu (współczynnik klikalności) i po jakim upływie czasu.
W ostatnim kroku, w prawej części ekranu ustawiasz rozmiar segmentu testowego. Użyj przesuwnika, by zmienić liczby.
💡 TIP: Zalecamy przetestowanie kampanii na jak największej bazie kontaktów, a także wybranie segmentu testowego nie większego niż 50%, aby zwycięski wariant został wysłany do jak największej liczby odbiorców i wykorzystał swój potencjał.
❓
Jeśli masz pytania, napisz do nas na [email protected]