W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo zarządzać subkontami swoich klientów za pośrednictwem jednego głównego konta agencyjnego. Pokażemy Ci, jakie opcje oferuje konto agencyjne i jak możesz je w pełni wykorzystać.
Poruszymy te tematy:
Do czego służy konto agencyjne?
Jeśli zarządzasz (lub planujesz zarządzać) wieloma kontami w Ecomail i potrzebujesz łatwego dostępu do nich wszystkich z jednego konta głównego, skorzystaj z konta agencyjnego.
Z kontem agencyjnym możesz łatwo zarządzać mailingiem swoich klientów. Masz łatwy dostęp do kont klientów, w których możesz tworzyć kampanie, konfigurować automatyzacje i dokonywać innych ustawień konta, by realizować wysyłkę.
Ten typ konta jest odpowiedni nie tylko dla agencji, ale także dla każdego, kto ma dwa lub więcej kont w Ecomail.
Rozliczanie za abonamenty dla poszczególnych subkont odbywa się oddzielnie, jak gdyby konta nie były razem powiązane.
Jak utworzyć konto agencyjne
Wyślij do nas zgłoszenie o zmianę typu konta na chacie lub na [email protected].
W zgłoszeniu należy podać:
- nazwę Twego konta
- adres e-mail, za pomocą którego logujesz się do konta
Następnie omówimy kolejne kroki i udzielimy dodatkowych informacji.
Jeśli pracujesz już w aplikacji na własnym koncie, nie musisz tworzyć nowego konta, aby utworzyć konto agencyjne. Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz je na ecomail.pl.
Zarządzanie kontem agencyjnym (głównym)
W samym zarządzaniu agencją masz możliwość spersonalizowania konta agencji.
Możesz tutaj:
wybrać nazwę konta
wgrać logo
ustawić kolor górnego paska, który pojawi się na subkontach zarządzanych przez agencję
ustawić wyskakujące okno modalne z informacjami
Informacyjne okno modalne umożliwia przekazanie dowolnych informacji klientom po kliknięciu górnego paska. Można w nim podać na przykład dane kontaktowe, ostatnie zmiany lub inne ważne wiadomości.
Podgląd okna:
Zarządzanie kontami klientów (subkontami)
Przełączać między kontami możesz za pomocą strzałki w lewym górnym rogu aplikacji. Po kliknięciu pojawią się wszystkie konta. Kliknięciem przełączysz się na dane konto.
⚠️ Uwaga: Po przełączeniu się na subkonto klienta Twój adres e-mail zostanie automatycznie dodany między użytkowników tego konta.
Nowe subkonto możesz utworzyć w Zarządzanie kontem agencyjnym klikając przycisk Utwórz nowe konto.
Subkonta mają takie same cechy jak klasyczne konta.
Tutaj wypełnij następujące pola:
Nazwę nowego konta (do logowania) - nazwa, pod którą będzie można zalogować się na konto (nazwakonta.ecomail.app.pl). Nazwa konta nie widnieje w wysyłce kampanii.
Nazwę nowego konta (dla Ciebie) - nazwa klienta, która służy wyłącznie dla Ciebie dla lepszego rozeznania.
Typ konta - Wybierz abonament. Saldo na chwilę obecną jest niedostępne.
Po utworzeniu nowego subkonta pojawi się ono w panelu administracyjnym agencji. Możesz teraz łatwo się przełączyć się na to konto.
Opcje płatności & Korzyści dla kont agencyjnych
Dla każdego konta, w tym kont agencyjnych, można wybrać inną taryfę w zależności od liczby kontaktów i funkcji, z których chce się korzystać na danym koncie.
Rozliczenia są również dokonywane oddzielnie dla każdego konta, jak gdyby subkonta nie były z sobą powiązane.
Dla agencji również oferujemy prowizje z opłaconych abonamentów.
Po więcej informacji prosimy o kontakt na adres [email protected] i podanie informacji o ewentualnej ilości klientów (subkont), ich działalności oraz ilości ich odbiorców.
❓
Masz pytania? Napisz do nas na chacie w aplikacji lub na [email protected].