Przejdź do głównej zawartości
Konto agencyjne

Zarządzasz e-mailingiem klientów? Aktywuj konto agencyjne i zarządzaj wszystkimi z pozycji jednego konta.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo zarządzać subkontami swoich klientów za pośrednictwem jednego głównego konta agencyjnego. Pokażemy Ci, jakie opcje oferuje konto agencyjne i jak możesz je w pełni wykorzystać.

Poruszymy te tematy:


Do czego służy konto agencyjne?

Jeśli zarządzasz (lub planujesz zarządzać) wieloma kontami w Ecomail i potrzebujesz łatwego dostępu do nich wszystkich z jednego konta głównego, skorzystaj z konta agencyjnego.

Z kontem agencyjnym możesz łatwo zarządzać mailingiem swoich klientów. Masz łatwy dostęp do kont klientów, w których możesz tworzyć kampanie, konfigurować automatyzacje i dokonywać innych ustawień konta, by realizować wysyłkę.

Ten typ konta jest odpowiedni nie tylko dla agencji, ale także dla każdego, kto ma dwa lub więcej kont w Ecomail.

Rozliczanie za abonamenty dla poszczególnych subkont odbywa się oddzielnie, jak gdyby konta nie były razem powiązane.

Jak utworzyć konto agencyjne

Wyślij do nas zgłoszenie o zmianę typu konta na chacie lub na [email protected].

W zgłoszeniu należy podać:

- nazwę Twego konta

- adres e-mail, za pomocą którego logujesz się do konta

Następnie omówimy kolejne kroki i udzielimy dodatkowych informacji.

Jeśli pracujesz już w aplikacji na własnym koncie, nie musisz tworzyć nowego konta, aby utworzyć konto agencyjne. Jeśli nie masz jeszcze konta, utwórz je na ecomail.pl.

Zarządzanie kontem agencyjnym (głównym)

W samym zarządzaniu agencją masz możliwość spersonalizowania konta agencji.

Możesz tutaj:

  • wybrać nazwę konta

  • wgrać logo

  • ustawić kolor górnego paska, który pojawi się na subkontach zarządzanych przez agencję

  • ustawić wyskakujące okno modalne z informacjami

Informacyjne okno modalne umożliwia przekazanie dowolnych informacji klientom po kliknięciu górnego paska. Można w nim podać na przykład dane kontaktowe, ostatnie zmiany lub inne ważne wiadomości.

Podgląd okna:

Zarządzanie kontami klientów (subkontami)

Przełączać między kontami możesz za pomocą strzałki w lewym górnym rogu aplikacji. Po kliknięciu pojawią się wszystkie konta. Kliknięciem przełączysz się na dane konto.

⚠️ Uwaga: Po przełączeniu się na subkonto klienta Twój adres e-mail zostanie automatycznie dodany między użytkowników tego konta.

Nowe subkonto możesz utworzyć w Zarządzanie kontem agencyjnym klikając przycisk Utwórz nowe konto.

Subkonta mają takie same cechy jak klasyczne konta.

Tutaj wypełnij następujące pola:

  • Nazwę nowego konta (do logowania) - nazwa, pod którą będzie można zalogować się na konto (nazwakonta.ecomail.app.pl). Nazwa konta nie widnieje w wysyłce kampanii.

  • Nazwę nowego konta (dla Ciebie) - nazwa klienta, która służy wyłącznie dla Ciebie dla lepszego rozeznania.

  • Typ konta - Wybierz abonament. Saldo na chwilę obecną jest niedostępne.

Po utworzeniu nowego subkonta pojawi się ono w panelu administracyjnym agencji. Możesz teraz łatwo się przełączyć się na to konto.

Opcje płatności & Korzyści dla kont agencyjnych

Dla każdego konta, w tym kont agencyjnych, można wybrać inną taryfę w zależności od liczby kontaktów i funkcji, z których chce się korzystać na danym koncie.

Rozliczenia są również dokonywane oddzielnie dla każdego konta, jak gdyby subkonta nie były z sobą powiązane.

Dla agencji również oferujemy prowizje z opłaconych abonamentów.

Po więcej informacji prosimy o kontakt na adres [email protected] i podanie informacji o ewentualnej ilości klientów (subkont), ich działalności oraz ilości ich odbiorców.


Masz pytania? Napisz do nas na chacie w aplikacji lub na [email protected].

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?