Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeZarządzanie kontem i płatności
Zakładanie konta i jego użytkownicy
Zakładanie konta i jego użytkownicy

Tworzenie konta w Ecomailu krok po kroku, dodawanie nowych użytkowników o różnych uprawnieniach.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Zastanawiasz się jak rozpocząć swoją przygodę z e-mailingiem wraz z Ecomail? Wspaniale! Pokażemy Ci krok po kroku, jak się zarejestrować i wybrać uprawnienia dla poszczególnych użytkowników.

Spis Treści:

Jak założyć konto w Ecomailu

Konto w Ecomailu możesz założyć na naszej stronie internetowej w ciągu kilku minut.

Kliknij w przycisk "Utwórz konto" w prawym górnym rogu, albo wybierz przycisk "Wypróbuj ZA DARMO", oba zaprowadzą Cię do tej samej strony.

Założenie konta nie jest wiążące – aż do momentu wykupienia odpowiedniego abonamentu lub pakietu punktów nic nie płacisz za swoje konto i możesz w każdej chwili przestać z niego korzystać bez żadnych zobowiązań.

Darmowa wersja aplikacji umożliwia wysyłkę do bazy danych zawierającej maksymalnie 200 kontaktów. Za darmo można wysyłać 200 wiadomości e-mail miesięcznie, czyli np. 1 raz w miesiącu na 200 adresów e-mail / 4 razy w miesiącu na 50 adresów e-mail. Jeśli Twoje potrzeby wykraczają poza ten limit należy rozpocząć pracę w trybie płatnym. 😊

➡️ Po kliknięciu przycisku "Utwórz konto" lub "Wypróbuj ZA DARMO" pojawi się formularz, w którym należy podać wymagane informacje.

  • Wpisz nazwę konta – Tutaj należy podać nazwę swojego przyszłego konta Ecomail. Nazwą jest zwykle nazwa Twojej firmy, przykładowo "ecomail", lub nazwa projektu. Wpisz nazwę bez spacji, myślników, kropek i znaków diakrytycznych. ⚠️ Uwaga! Nazwy konta nie można później zmienić.

  • Imię i nazwisko – Podaj swoje imię i nazwisko.

  • Twój adres e-mail Adres używany do logowania się do swojego konta.

  • Hasło – Hasło używane do logowania się do swojego konta. Hasło możesz w każdej chwili zmienić w ustawieniach swojego konta.

Teraz już wystarczy tylko kliknąć przycisk "Utwórz bezpłatne konto" i możesz się zalogować.

⚠️ Jeśli użytkownik nie zaloguje się na swoje konto przez okres dłuższy niż 1 rok, jego konto zostanie automatycznie usunięte wraz ze wszystkimi informacjami i danymi.

Jeśli zajdzie taka sytuacja, w odpowiedniej chwili przypomnimy Ci o zbliżającej się dacie wygaśnięcia konta.

Jeśli będziesz chciał dalej korzystać ze swojego konta, wystarczy zalogować się do aplikacji, a Twoje konto pozostanie aktywne.


Jak dodać nowych użytkowników do konta w Ecomailu

Do swojego konta Ecomail możesz dodać również swoich współpracowników.

Kliknij w swój adres e-mail w prawym górnym rogu w aplikacji, a następnie wybierz przycisk “Zarządzaj kontem”.

Po kliknięciu w przycisk “Zarządzaj Kontem” zobaczysz panel zarządzania całym swoim kontem Ecomail. Po wejściu w zakładkę "Użytkownicy", powinieneś zobaczyć swój e-mail. Obok niego znajdziesz etykietę "Właściciel konta".

Na tej stronie masz możliwość dodania nowego użytkownika przy pomocy przycisku "Wyślij zaproszenie".

Możesz tutaj wybrać, jakie uprawnienia będzie miał nowy użytkownik. Po kliknięciu "Wyślij zaproszenie" nowy użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do utworzenia swojego własnego hasła. Następnie będzie mógł się zalogować przy pomocy swojego własnego adresu e-mail i hasła.


Jakie są rodzaje uprawnień użytkowników

Jeśli chcesz zmienić uprawnienia dla konkretnych kontaktów, możesz tego dokonać przy pomocy przycisku edytuj. Możesz również zmienić właściciela konta, na przykład w sytuacji, jeśli chcesz usunąć oryginalnego właściciela konta. Zmian tych może jednak dokonać wyłącznie administrator.

Jeśli nie masz pewności, jakie uprawnienia mają różne role użytkowników, zapoznaj się z poniższą listą, aby poznać podsumowanie wszystkich funkcji.


Czym są własne uprawnienia użytkowników

Z Uprawnień własnych można korzystać wyłącznie w ramach abonamentu Marketer.

W aplikacji można utworzyć uprawnienia własne dla określonego adresu e-mail i skonfigurować je zgodnie ze swoimi potrzebami. Na przykład, możesz dać swoim analitykom dostęp tylko do raportów, a działowi księgowości dostęp tylko do faktur. Warianty uprawnień zależą wyłącznie od Ciebie.

Jeśli zaznaczysz opcję uprawnień własnych dla danego kontaktu, w następnym kroku aplikacja pozwoli Ci wybrać, jakie uprawnienia chcesz przydzielić wybranemu kontaktowi.


Masz pytania? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?