layout.skip_to_main_content
Integracja Ecomail z Shopify

Masz sklep internetowy na platformie Shopify? Zintegruj go z Ecomail! Dowiedz się, na co pozwala wtyczka i jak ją zainstalować.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Integracja jest dostępna tylko dla abonamentu Marketer+.

Spis treści:


Funkcje wtyczki

  • synchronizacja zamówień w czasie rzeczywistym

  • synchronizacja klientów w czasie rzeczywistym

  • monitorowanie porzuconego koszyka

Jak zainstalować wtyczkę?

Instalacja jest bardzo prosta.

  1. Na początek zaloguj się do swojego konta Ecomail lub utwórz konto, jeśli jeszcze go nie posiadasz.

  2. Teraz kliknij w ten link lub w Shopify app store wyszukaj wtyczkę Ecomail E-mail marketing & SMS i kliknij "Zainstaluj".

  3. Zostaniesz przekierowany na swoje konto Shopify. U góry kliknij przycisk "Zainstaluj aplikację".

  4. Gratulacje! Udało się połączyć Shopify i Ecomail. 👏
    Teraz zostaniesz przekierowany do swojego konta w Ecomail, gdzie możesz zaraz rozpocząć pracę.

    Twoje kontakty zostaną zapisane na pierwszej liście, która jest utworzona domyślnie na Twoim koncie.
    💡 Zalecamy pracować z jedną listą kontaktów.

  5. Jeśli potrzebujesz połączyć inną listę kontaktów, przejdź do Zarządzaj kontem -> Integracje -> Aktywne integracje -> Połączenie z Shopify.

    Tutaj możesz wybrać, która lista zostanie połączona z Twoim sklepem Shopify.

Sprawdzenie pierwszego połączenia

Jeśli chcesz się upewnić, że twoje dane zostały zsynchronizowane, kliknij "Kontakty" w górnym menu i wybierz listę, którą wybrałeś podczas integracji (np. Pierwsza lista lub Klienci czy lista kontaktów Shopify).

W przeglądzie tej listy znajdziesz informację o ilości aktywnych kontaktów na liście.

Aby sprawdzić dane kontaktowe klienta, kliknij dowolny adres e-mail -> Dane.

W sekcji Dokonane zakupy możesz zobaczyć historię dokonanych zakupów przez tego klienta (zakupy są przesyłane do Ecomail tylko po aktywowaniu wtyczki).

Kontakty, które są przekazywane do Ecomail za pomocą tego dodatku, mają wartość "shopify" w polu Źródło. Możesz segmentować kontakty według tej wartości.

Zdarzenie porzuconego koszyka

Skorzystaj ze zdarzenia porzuconego koszyka w automatyzacji, aby przypomnieć swoim kontaktom o dodanych przedmiotach do koszyka.
Automatyzacja porzuconego koszyka to jedna z najskuteczniejszych automatyzacji do zwiększenia Twojej sprzedaży.

⚠️ Informacja o dodaniu produktu do koszyka zostaje wysłana z Shopify do Ecomail gdy kontakt przejdzie w Shopify do kasy (Shopify Checkout).

Ecomail może śledzić tylko zdarzenia porzucego koszyka dla kontaktów, które podają swój e-mail i potwierdzają, że chcą otrzymywać Twoje wiadomości.

To zdarzenie możesz również znaleźć w Shopify - Porzucone koszyki.

Gdy kontakt porzuci koszyk, w Ecomail przy danym kontakcie tworzone jest zdarzenie własne (custom event):

To zdarzenie można ustawić w konfiguracji automatyzacji, by automatycznie wysłać wiadomość czy dwie z przypomnieniem o dodanych produktach do koszyka.


Masz pytanie? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?