Spis treści:
Funkcje wtyczki
Synchronizacja nowych kontaktów (z zamówień po zaznaczeniu pola subskrypcji)
Możliwość wyboru danych kontaktów do synchronizacji
Możliwość wyboru listy, na którą będą zapisywane nowe kontakty
Pominięcie double opt-in
Uruchomienie automatyzacji
Tekst własny na przycisku subskrypcji
Tłumaczenie na język polski lub angielski (według ustawienia WooCommerce)
W abonamencie Marketer również:
Monitorowanie zamówień
Użycie kodu śledzenia do monitorowania aktywności użytkownika w sieci (web tracking)
Monitorowanie zawartości koszyka w celu ewentualnej automatyzacji porzuconego koszyka (API)
Synchronizacja podstawowych danych zamówienia do kontaktu
Kontakty i zamówienia są synchronizowane od momentu instalacji wtyczki.
Jeśli chcesz wgrać również kontakty, które już masz w sklepie internetowym, trzeba je zaimportować.
Instalacja wtyczki
W administracji WordPress wejdź w -> Wtyczki -> Dodaj nową -> Wyszukaj WooCommerce -> kliknij Zainstaluj a następnie Włącz.
Teraz zrób to jeszcze raz, lecz tym razem wyszukaj wtyczkę Ecomail. Kliknij Zainstaluj a następnie Włącz.
Teraz ponownie wejdź we Wtyczki, wyszukaj Ecomail i kliknij Ustawienia.
Konfiguracja
W pole klucz API (API key) wklej klucz API, który znajdziesz w aplikacji Ecomail -> Zarządzaj kontem -> Integracje -> na samym dole Opcje dla deweloperów -> klucz API.
W pole App ID wklej nazwę swego konta. Znajdziesz ją po zalogowaniu do aplikacji w adresie URL (NAZWAKONTA.ecomailapp.pl) lub na pulpicie Nazwa konta.
Kliknij Zapisz zmiany.
Teraz wybierz dane do synchronizacji według swoich preferencji i ponownie kliknij Zapisz zmiany.
Gotowe! 🥳
❓
Jeśli masz pytania, napisz do nas na [email protected]