Zanim zaimportujesz kontakty po raz pierwszy, zastanów się, jak w przyszłości będziesz nimi zarządzać. Jak zrobić to najlepiej i najłatwiej.
Warto poświęcić na to kilka minut.
Zalecamy pracować tylko z 1 listą kontaktów (z wyj. np. innej wersji językowej).
Oto krok po kroku jak stworzyć listę kontaktów, zaimportować kontakty i dokonać ich segmentacji:
Wejdź w zakładkę "Kontakty" i "Stwórz nową listę kontaktów", do której dodasz lub zaimportujesz swe kontakty.
💡 Nie zalecamy tworzyć więcej list, najlepiej zarządza się kontaktami tylko na jednej liście. W razie potrzeby dalszego podziału możesz użyć segmentacji (patrz krok 3.)Po utworzeniu listy, kliknij "Przegląd" i na stronie, która się pojawi, kliknij "Importuj kontakty", by zaimportować kontakty na tę listę.
Nie chcesz wysłać kampanii do wszystkich kontaktów na liście? Stwórz segment (filtr) i wysyłaj kampanie tylko do kontaktów, które znajdują się w danym segmencie.
Utwórz segment z całej listy kontaktów, wybierając po lewej stronie "Segmenty" a następnie "Utwórz nowy segment".
Zapomniałeś zaimportować niektóre z kontaktów?
A może zapomniałeś dodać imię, nazwisko lub inny parametr?
Bez obaw.
Zaimportuj kontakty ponownie do tej samej listy. Nie utworzy to duplikatów.
Teraz możesz zacząć tworzyć swoją pierwszą kampanię.
❓
Masz pytania? Napisz do nas na [email protected]