Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracjeInne Integracje
Facebook Custom Audiences - własne grupy odbiorców FB z listy kontaktów Ecomail
Facebook Custom Audiences - własne grupy odbiorców FB z listy kontaktów Ecomail
Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Na pewno wiesz, że możesz utworzyć grupy własne na Facebooku podczas tworzenia kampanii na Facebooku. Utworzenie takich grup pomaga zdefiniować cechy użytkowników, którym chcesz wyświetlić reklamę.

Możesz w ten sposób również namierzyć w swych kampaniach na Facebooku klientów i odbiorców, których masz na liście kontaktów Ecomail.
(warunkiem jest, by ich adres e-mail w Ecomail był taki sam,
jakiego używają na Facebooku)

Wystarczy stworzyć "grupę własną z listy kontaktów". Nie trzeba skomplikowanie importować adresów e-mail odbiorców na Facebook. Następnie zostanie porównana Twoja baza kontaktów i ich adresów e-mail z danymi na Facebooku, i zostanie stworzona nowa grupa użytkowników, w której będą Twoi odbiorcy.

Po utworzeniu, grupy na Facebooku synchronizują się raz dziennie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?