Przejdź do głównej zawartości
Śledzenie zdarzeń własnych

Tutaj dowiesz się, jak ustawić monitorowanie zdarzeń własnych.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Z Ecomail możesz w prosty sposób śledzić zdarzenia własne, które wystąpią na Twojej stronie. Wystarczy użyć tego krótkiego fragmentu kodu:

window.ecotrack('trackStructEvent', 'kategoria','akcja','etykieta','cecha','wartosc');


Gdzie:

Nazwa

Opis

kategoria

Nazwa grupy obiektów, które mają być monitorowane.
Np. 'media', 'ecomm', ...

akcja

Wartość, która opisuje konkretną interakcję użytkownika.
Np. 'odtworz-wideo', 'pokaz', ...

etykieta

Wartość, która identyfikuje obiekt uruchomiony przez akcję.
Np. 'wlacz', 'pokaz-kategorie', ...

cecha

Wartość, która opisuje konkretny obiekt uruchomiony przez akcję. Np. 'promo-wideo', 'kategoria1', ...

wartosc

Wartość liczbowa obiektu.
Np. '1'

Oto konkretny przykład zdarzenia - włączenie wideo na Twojej stronie:

window.ecotrack('trackStructEvent', 'Videoplayer', 'Play', 'Promo-wideo.mpg', '', '0.0');

Zdarzenia własne możesz wykorzystać do segmentacji (Aktywność użytkownika -> Zdarzenie własne) oraz automatyzacji (wyzwalacz ,,Nadejdzie zdarzenie własne").

Aby uruchomić wyzwalacz ,,Nadejdzie zdarzenie własne" w automatyzacji, potrzebne są wartości kategoria, akcja i etykieta.

W segmentacji możesz ustawić warunek, aby wyświetlać tylko określone kategorie z Twojego e-sklepu, jeśli wyślesz do nas zdarzenia własne z odpowiednio wypełnionymi polami (patrz tabela powyżej).


Masz pytanie? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?