Czym są automatyzacje i do czego służą?
Automatyzacje, kampanie automatyczne albo też email automation, to proces, który system wykona automatycznie, jeśli zostanie spełniony określony warunek.
Na przykład: Klient doda towar do koszyka, ale nie dokończy zakupu. Następnie system, po określonym czasie, wyśle do niego mailem przypomnienie z tymi towarami. (porzucony koszyk)
Automatyzacje mają to do siebie, że wystarczy ustawić je raz a następnie działają one nawet gdy śpisz.
Warunkiem może być nadejście daty urodzin kontaktu, zapis na listę kontaktów, zakup w sklepie internetowym i mnóstwo innych.
Ponieważ kampanie automatyczne są zazwyczaj bardziej ukierunkowane i reagują na zachowanie odbiorcy, a tym samym trafiają do właściwej osoby z właściwą treścią o właściwym czasie, są bardziej skuteczne i są dobrym narzędziem do pogłębiana relacji oraz zwiększania sprzedaży.
Jak ustawić automatyczną kampanię?
W aplikacji wejdź w zakładkę Automatyzacje, kliknij Nowa automatyzacja, a następnie wybierz jeden z przygotowanych scenariuszy lub stwórz własny zupełnie od zera.
Czego potrzebuję, aby skonfigurować automatyzację?
Pomyśl o swoim własnym scenariuszu lub wybierz jeden z przygotowanych scenariuszy Ecomail.
Wybierz odpowiedni plan:
Profi dla prostych automatyzacji, takich jak:Kampania urodzinowa
Kampania powitalna
Automatyzacje oparte na reakcjach na wiadomości e-mail
Automatyzacje oparte na danych kontaktowych
Marketer dla integracji i bardziej złożonych automatyzacji, takich jak:
Porzucony koszyk
Ostatnio przeglądane towary
Powtarzająca się konsumpcja
Automatyzacje oparte na zachowaniu na stronie
Ceny planów znajdziesz w cenniku Ecomail.
Teraz możesz stworzyć swe automatyzacje.
❓
Masz pytanie? Napisz do nas na czacie lub na [email protected].