Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAutomatyzacje / Kampanie automatycznePrzykłady automatyzacji
Kampania reaktywacyjna lub automatyczna kampania reaktywacyjna
Kampania reaktywacyjna lub automatyczna kampania reaktywacyjna

Reaktywuj swoje kontakty za pomocą zautomatyzowanej kampanii reaktywacyjnej.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Odzyskaj ponownie odbiorców lub "śpiące kontakty", które nie otwierają Twoich wiadomości i przez długi czas nie wykazują znaków zainteresowania.

💡 TIP: Zacznij budować markę i wysokiej jakości relacje z kontaktami poprzez targetowanie w e-mailingu - skorzystaj z naszych przygotowanych automatyzacji lub stwórz własną krok po kroku zgodnie z instrukcjami w niniejszym artykule.

W tej automatyzacji niektóre kontakty zostaną reaktywowane, a inne automatycznie wypisane. W rezultacie baza danych jest stale aktualizowana, a wyniki mailingu są bardziej miarodajne, ponieważ nieaktywne kontakty nie zniekształcają Twoich wskaźników otwieralności i klikalności.

Dzięki tej automatycznej kampanii, w której wysyłasz serię e-maili, na przykład z ofertą zniżkową (kupony rabatowe) lub wyjątkową treścią (specjalna oferta, klub VIP), masz szansę na reaktywację kontaktu. Celem jest uczynienie treści tak interesującą, aby kontakt otworzył lub kliknął jeden z e-maili w automatyzacji, a tym samym znowu stał się aktywnym.

Kontakty, które przejdą przez tę zautomatyzowaną kampanię bez żadnej aktywności, mogą zostać automatycznie wypisane z bazy danych na końcu automatyzacji.

Oto przykład, jak taka automatyzacja może wyglądać:

Wskazówki dotyczące tworzenia tej automatyzacji:

  1. Najpierw wybierz częstotliwość automatyzacji >> zdecyduj, czy chcesz reaktywować kontakty „wielokrotnie”, jeśli to konieczne, czy „tylko raz” (np. przy reaktywacji po dłuższym czasie).

  2. Wyzwalacz automatyzacji będzie wówczas "Uruchamiaj regularnie", gdzie ustawisz też warunek, które kontakty postrzegasz jako "śpiące" według Twojej definicji (może to być przykładowo według warunku Aktywność użytkownika w kampanii >> nie otworzył żadnego e-maila w ciągu ostatnich x dni itp.):

Jest to tylko jeden z przykładów, jak możesz ustawić swoją automatyczną kampanię reaktywacyjną. Rzecz jasna możesz dostosować automatyzację do swoich potrzeb lub wymagań.

Wyniki Twych automatyzacji znajdziesz w sekcji Automatyzacje -> *wybierz, która Cię interesuje* -> Raporty.


Masz pytanie? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?