Przejdź do głównej zawartości
Typ konta - abonament czy saldo?

Saldo czy abonament? Co jest dla mnie bardziej opłacalne? Jak kupić abonament? Czy mogę uzyskać lepszą cenę?

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W Ecomail możesz korzystać z 2 typów konta.
Możesz używać salda lub wybrać abonament (Profi lub Marketer).

Przy wyborze między typem konta kluczowa jest częstotliwość wysyłania.

Ceny abonamentów znajdziesz w naszym cenniku - różnią się według ilości Twoich kontaktów.

Aktywuj 14 dni GRATIS bez limitów - wypróbuj dowolny plan do 40 000 kontaktów ZA DARMO. Wszystkie funkcje. Nieograniczona wysyłka.

Po prostu załóż konto i korzystaj!



SALDO vs ABONAMENT

SALDO - doładujesz punkty według potrzeby (1 punkt = 1 wysłany e-mail)

ABONAMENT - płacisz określoną sumę co miesiąc i wysyłasz ile maili chcesz

Przy wyborze między typem konta kluczowa jest częstotliwość wysyłania.

Kiedy wybrać SALDO

  • Jeśli planujesz wysłać tylko jedną kampanię - na przykład informację o otwarciu sklepu lub zmianie godzin pracy i wiesz, że nie wyślesz kolejnej kampanii w najbliższym czasie

  • Podobnie, jeśli będziesz korzystać z Ecomail sporadycznie.

Kiedy wybrać ABONAMENT

Jeśli wiesz, że będziesz wysyłać kampanie regularnie (w tym kontekście przez regularne wysyłanie rozumiemy 1 e-mail miesięcznie), korzystniejszy cenowo będzie dla Ciebie abonament.

Ceny abonamentów znajdziesz w naszym cenniku - różnią się w zależności od ilości Twoich kontaktów.

Abonament Profi

Abonament Profi jest zdecydowanie świetnym wyborem, jeśli wysyłasz więcej kampanii w miesiącu. Korzystając z tego abonamentu możesz wysyłać nieograniczoną ilość kampanii miesięcznie.

Zawiera podstawowe funkcje do pracy w aplikacji. W tym abonamencie możesz ustawić np. Imieniny, Urodziny czy automatyczną sekwencję powitalną.

Abonament Marketer

W tym abonamencie możesz korzystać z zaawansowanej segmentacji i automatyzacji opartej na zachowaniu klienta na Twojej stronie internetowej, jego zamówieniach w e-sklepie i wielu innych. Taryfa ta jest również odpowiednia, jeśli chcesz połączyć Ecomail, na przykład z siecią społecznościową Facebook i w ten sposób korzystać z komunikacji wielokanałowej. W taryfie Marketer jest wiele innych funkcji, o których możesz przeczytać w tym artykule.

Zobacz szczegółowe porównanie taryf na naszej stronie.

Kompletne porównanie abonamentów

Kompletne porównanie wszystkich funkcji abonamentów znajdziesz w Cenniku.

Warunki abonamentu

  • Abonament musi być używany przez co najmniej trzy kolejne miesiące od zakupu.

  • Cena abonamentu zależna jest od ilości aktywnych kontaktów na Twoim koncie.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak liczona jest ilość kontaktów?

Do maksymalnej możliwej ilości kontaktów dozwolonych w danym abonamencie wliczane są tylko aktywne adresy, na które wysyłasz e-maile.

Nie płacisz za osoby, które anulowały subskrybcję, odbite e-maile czy oznaczone jako spam. Te kontakty pozostają nieaktywne na Twoim koncie.

Jeśli wybierasz abonament, możesz wybierać spośród taryf: Profi i Marketer.

Jak mogę płacić?

Wszystkie płatności za abonament i inne usługi można dokonać kartą kredytową. Akceptujemy większość typów kart kredytowych.

W razie potrzeby płatności przelewem bankowym, prosimy o kontakt na [email protected].

Wszystkie płatności można znaleźć na swoim koncie w sekcji "Płatności".

Czy mogę zmienić plan?

Możesz zmienić plan w dowolnym momencie bez dodatkowych opłat lub utraty już wpłaconej kwoty.

Cena za nowy plan jest obliczana z różnicy cen aktualnego i poprzedniego abonamentu.

Czy mogę anulować lub wstrzymać abonament?

Wstrzymać abonamentu można raz w roku, na okres do 6 miesięcy.
Anulować abonament można po trzech kolejnych miesiącach od jego zakupu.


W obu przypadkach prosimy o napisanie do nas na [email protected].

Chcesz korzystać z kampanii SMS w Ecomail?

Promuj błyskawiczne wyprzedaże, limitowane i czasowo ograniczone oferty, natychmiast informując swoich klientów za pomocą SMS.

Jesteś zainteresowany? Napisz do nas i zapytaj o więcej szczegółów!

Do kampanii SMS konieczne jest osobne doładowanie punktów SMS.


Jeśli masz dalsze pytania, napisz do nas na [email protected],

lub na czacie, który znajdziesz w prawym dolnym rogu aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?