Przejdź do głównej zawartości
Typ konta - abonament czy saldo?

Saldo czy abonament? Co jest dla mnie bardziej opłacalne? Jak kupić abonament? Czy mogę uzyskać lepszą cenę?

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W Ecomail możesz korzystać z 2 typów konta.
Możesz używać salda lub wybrać abonament (Profi lub Marketer).

Przy wyborze między typem konta kluczowa jest częstotliwość wysyłania.

Ceny abonamentów znajdziesz w naszym cenniku - różnią się według ilości Twoich kontaktów.

Aktywuj 14 dni GRATIS bez limitów - wypróbuj dowolny plan do 40 000 kontaktów ZA DARMO. Wszystkie funkcje. Nieograniczona wysyłka.

Po prostu załóż konto i korzystaj!



SALDO vs ABONAMENT

SALDO - doładujesz punkty według potrzeby (1 punkt = 1 wysłany e-mail)

ABONAMENT - płacisz określoną sumę co miesiąc i wysyłasz ile maili chcesz

Przy wyborze między typem konta kluczowa jest częstotliwość wysyłania.

Kiedy wybrać SALDO

  • Jeśli planujesz wysłać tylko jedną kampanię - na przykład informację o otwarciu sklepu lub zmianie godzin pracy i wiesz, że nie wyślesz kolejnej kampanii w najbliższym czasie

  • Podobnie, jeśli będziesz korzystać z Ecomail sporadycznie.

Kiedy wybrać ABONAMENT

Jeśli wiesz, że będziesz wysyłać kampanie regularnie (w tym kontekście przez regularne wysyłanie rozumiemy 1 e-mail miesięcznie), korzystniejszy cenowo będzie dla Ciebie abonament.

Ceny abonamentów znajdziesz w naszym cenniku - różnią się w zależności od ilości Twoich kontaktów.

Abonament Profi

Abonament Profi jest zdecydowanie świetnym wyborem, jeśli wysyłasz więcej kampanii w miesiącu. Korzystając z tego abonamentu możesz wysyłać nieograniczoną ilość kampanii miesięcznie.

Zawiera podstawowe funkcje do pracy w aplikacji. W tym abonamencie możesz ustawić np. Urodziny czy automatyczną sekwencję powitalną.

Abonament Marketer

W tym abonamencie możesz korzystać z zaawansowanej segmentacji i automatyzacji opartej na zachowaniu klienta na Twojej stronie internetowej, jego zamówieniach w e-sklepie i wielu innych. Taryfa ta jest również odpowiednia, jeśli chcesz połączyć Ecomail, na przykład z siecią społecznościową Facebook i w ten sposób korzystać z komunikacji wielokanałowej. W taryfie Marketer jest wiele innych funkcji, o których możesz przeczytać w tym artykule.

Zobacz szczegółowe porównanie taryf na naszej stronie.

Kompletne porównanie abonamentów

Kompletne porównanie wszystkich funkcji abonamentów znajdziesz w Cenniku.

Warunki abonamentu

  • Abonament musi być używany przez co najmniej trzy kolejne miesiące od zakupu.

  • Cena abonamentu zależna jest od ilości aktywnych kontaktów na Twoim koncie.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak liczona jest ilość kontaktów?

Do maksymalnej możliwej ilości kontaktów dozwolonych w danym abonamencie wliczane są tylko aktywne adresy, na które wysyłasz e-maile.

Nie płacisz za osoby, które anulowały subskrybcję, odbite e-maile czy oznaczone jako spam. Te kontakty pozostają nieaktywne na Twoim koncie.

Jeśli wybierasz abonament, możesz wybierać spośród taryf: Profi i Marketer.

Jak mogę płacić?

Wszystkie płatności za abonament i inne usługi można dokonać kartą kredytową. Akceptujemy większość typów kart kredytowych.

W razie potrzeby płatności przelewem bankowym, prosimy o kontakt na [email protected].

Wszystkie płatności można znaleźć na swoim koncie w sekcji "Płatności".

Czy mogę zmienić plan?

Możesz zmienić plan w dowolnym momencie bez dodatkowych opłat lub utraty już wpłaconej kwoty.

Cena za nowy plan jest obliczana z różnicy cen aktualnego i poprzedniego abonamentu.

Czy mogę anulować lub wstrzymać abonament?

Wstrzymać abonamentu można raz w roku, na okres do 6 miesięcy.
Anulować abonament można po trzech kolejnych miesiącach od jego zakupu.


W obu przypadkach prosimy o napisanie do nas na [email protected].

Chcesz korzystać z kampanii SMS w Ecomail?

Promuj błyskawiczne wyprzedaże, limitowane i czasowo ograniczone oferty, natychmiast informując swoich klientów za pomocą SMS.

Jesteś zainteresowany? Napisz do nas i zapytaj o więcej szczegółów!

Do kampanii SMS konieczne jest osobne doładowanie punktów SMS.


Jeśli masz dalsze pytania, napisz do nas na [email protected],

lub na czacie, który znajdziesz w prawym dolnym rogu aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?