Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeZarządzanie kontem i płatności
Jakie funkcje są częścią planu Marketer?
Jakie funkcje są częścią planu Marketer?

Dowiedz się, jakie funkcje są dostępne w najwyższym abonamencie Marketer.

Kateřina Irová avatar
Napisane przez Kateřina Irová
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W Ecomailu możesz wybrać z dwóch planów przedpłaconych - Profi i Marketer.

W tym artykule znajdziesz listę wszystkich funkcji, jakie oferuje plan Marketer.


Plan Marketer jest szczególnie przydatny dla e-sklepów oraz dla tych, którzy chcą podnieść swój e-mail marketing na wyższy poziom.
Ten plan umożliwia Ci tworzyć bardziej spersonalizowane i zaawansowane kampanie mailingowe z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji.

Integracje

Najpierw należy połączyć Ecomail ze swoim systemem (lub stroną internetową), by móc zebrać jak najwięcej informacji o swoich klientach.
Oferujemy następujące połączenia przy użyciu naszych wtyczek (instrukcje) lub po API:

Dzięki połączeniu między witryną i aplikacją możliwe jest automatyczne dodanie nowych kontaktów do listy, zbieranie szczegółowych informacji na temat Twoich klientów i zarządzanie nimi bezpośrednio w Ecomail. Możesz zbierać praktycznie wszelkie informacje od wskaźnika otwarć i kliknięć po informacje na temat odwiedzonych stron na swojej witrynie oraz zrealizowanych zamówień. W oparciu o uzyskane informacje będziesz w stanie tworzyć inteligentne segmenty, zautomatyzowane kampanie i treści spersonalizowane.

Dzięki połączeniu własnego systemu lub strony internetowej z aplikacją Ecomail, możliwe jest automatyczne dodawanie nowych kontaktów do listy, zbieranie szczegółowych informacji i zarządzanie nimi bezpośrednio w Ecomail.
Możesz zbierać praktycznie wszystkie informacje, od wskaźników otwarć i kliknięć, po informacje o odwiedzonych stronach na Twojej witrynie czy dokończonych zamówieniach. Na podstawie tych informacji będziesz mógł tworzyć inteligentne segmenty, automatyczne kampanie i spersonalizowane treści.

Śledzenie stron internetowych

Aby korzystać ze śledzenia stron internetowych, wystarczy wstawić na stronę nasz kod śledzenia, połączyć swoje kampanie z Google Analytics i nagle będziesz znał każdy ruch klienta na swej stronie - na przykład, jakie towary ostatnio oglądał.

Śledzenie transakcji

Jeśli chcesz mieć przegląd zakupów swoich klientów, wystarczy, że połączysz swój system z Ecomail zgodnie z tą instrukcją.

Po uzyskaniu przeglądu zachowania użytkowników w kampaniach (otwarcia, kliknięcia), odwiedzonych stronach i dokonanych zakupach, będziesz mógł:

Tworzyć inteligentne segmenty

Możesz segmentować przykładowo wedle następujących kryteriów:

  • odwiedzili stronę

  • kupili / nie kupili

  • oglądali / kupili / nie kupili konkretny towar lub towar z danej kategorii

  • kupili towar po wyższej / niższej cenie

Wyślij newsletter do tych grup klientów z treściami, które ich zainteresują i zmotywują do zakupu. Więcej na temat segmentacji znajdziesz tutaj.

Tworzyć treści spersonalizowane

Możesz wymyślić praktycznie jakąkolwiek treść dostosowaną do klienta, aby go naprawdę zainteresować. Oto kilka przykładów:

- zwracanie się po imieniu

- życzenia z okazji świąt lub urodzin z jakimś drobnym prezentem (np. zniżką)

- spersonalizowana treść i częstotliwość kampanii według segmentów (otwieranie e-mailów, klikanie w dany link, bestsellery lub towary promocyjne z kategorii, którą klient jest zainteresowany itp.)

- e-maile według relacji z klientem (oferty specjalne dla klientów regularnych)

- niewysyłanie klientowi oferty produktu, który już niedawno kupił

- niewysyłanie klientowi przypomnienia o ofercie specjalnej, z której już skorzystał

  • użyj jego imienia

  • złóż życzenia urodzinowe, świąteczne lub z okazji roku od pierwszego zakupu czy zapisu na listę i dodaj np. kod rabatowy

  • spersonalizowane treści i częstotliwość kampanii w zależności od segmentów (otwarcie e-maili, kliknięcia w dany link, bestsellery lub towary promocyjne z kategorii, która interesuje klienta itp.)

  • e-maile w zależności od relacji z klientem (specjalne oferty dla stałych klientów)

  • nie wysyłanie klientowi ofert produktu, który niedawno zakupił

  • nie wysyłanie klientowi przypomnienia z ofertą specjalną, którą już wykorzystał

Zobacz nasze artykuł na temat personalizacji.

Wysyłać kampanie automatyczne

Automatyczne kampanie są znacznie bardziej efektywne niż zwykłe kampanie. Są to e-maile, które są automatycznie wysyłane do klienta, gdy nastąpi zdefiniowana sytuacja. Możesz wymyślić praktycznie każdy możliwy scenariusz automatycznej kampanii.

Rzuć okiem na najczęstsze automatyzacje:

- e-mail powitalny lub seria e-maili dla nowo zarejestrowanych użytkowników / nowych klientów

- e-mail z podziękowaniami, up-selling, cross-selling po pierwszym zakupie

- automatyczna nagroda dla lojalnych klientów

- e-mail motywacyjny, jeśli użytkownik nadal nic nie kupił

- przypomnienie o porzuconym koszyku – wysyłaj klientom przypomnienie o porzuconym koszyku z konkretnymi produktami, np. po dwóch godzinach od czasu opuszczenia strony z towarami w koszyku

- życzenia świąteczne lub urodzinowe

- rocznica po upłynięciu roku od pierwszego zakupu czy zapisu na listę

- kampania reaktywacyjna

- przypomnienie o zakupie

- wielokrotna konsumpcja

Formularze zapisu

Oprócz klasycznych formularzy, oferujemy również wyskakujące okna i Facebook Lead Ads do zbierania kontaktów bezpośrednio z Facebooka w ramach taryfy Marketer.

Twórz takie formularze bezpośrednio w aplikacji.

Kupony rabatowe

Jeśli chcesz wysłać swoim klientom kupony rabatowe, możesz to zrobić bardzo łatwo za pomocą naszej automatyzacji. Prześlij plik z kuponami do Ecomail, stwórz automatyzację i gotowe. Instrukcje znajdziesz tutaj.

Własne grupy odbiorców na Facebooku

Możesz łatwo połączyć Ecomail ze swoim firmowym Facebookiem i tworzyć grupy użytkowników bezpośrednio z listy kontaktów. Dzięki temu twoja reklama na Facebooku trafi bezpośrednio do klientów lub użytkowników, którzy zapisali się na newsletter. Jak utworzyć grupę z listy kontaktów, znajdziesz tutaj.

Dzięki połączeniu Facebooka z Ecomail, możesz również uruchamiać reklamy automatycznie na podstawie zachowania użytkownika. Użytkownik zapisał się do newslettera? Oprócz kampanii powitalnej automatycznie uruchom reklamę na Facebooku dla tego użytkownika.

Testy A/B

Przetestuj temat newslettera, nazwę nadawcy lub treść e-maila na próbce kontaktów, a następnie automatycznie wyślij bardziej skuteczną wersję do reszty użytkowników. Test A/B przeprowadzasz bezpośrednio w procesie tworzenia kampanii.

Przeczytaj więcej o testach A/B w tym artykule.

Treść dynamiczna

Wstaw dynamiczny blok do szablonu za pomocą feedów danych. Klienci mogą na przykład zobaczyć podobne produkty z kategorii, w której dokonali zakupu, w newsletterze.

Prawidłowo skonfigurowane funkcje zaawansowane pomogą Ci budować personalne i długotrwałe relacje z każdym indywidualnym klientem od pierwszej interakcji po komunikację z lojalnym klientem.

Prawidłowo ustawione zaawansowane funkcje pomogą ci zbudować osobistą i długotrwałą relację z każdym klientem i przeprowadzić go od pierwszej interakcji aż po lojalnego klienta.


Masz pytania? Napisz do nas na [email protected]

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?